Saturday, April 2, 2011

Wah same la plak.....

Begitu malas nak update blog, wat mase sekarang nie btol2 bz sgt. Keje pon smpai seminggu memg x cuti langsung. Fuhh penat mmg la penat tapi nak wat macam mane mencari rezki hehehe. Pada bulan nie jugak kawan2 aku banyak yang melahirkan cahaya mate. Aku pon tumpang gembira jugak. Tapi ade jugak yang tunggu hari nak meletop n ade jugak yang baru dpt tau pregnant. Macam - macam la kalu cerita pasal mengandung nie. Aku ble plak ? Insyallah ade rezki nanti. 
Actually, aku nak bgtau tarikh perkahwinan aku nie. Secare kebetulan plak same la tarikh akad nikah aku ngn Prince William n Kate Middleton. uuuu x sangke btol !!! 




Prince William & Kate Middleton

Wow royal Highness tu...Tarikh akad nikah aku pada 29 April 2011. Tarikh drg pon same jugak. X sangke btol same la plak hehe. Drg memang sesuai la tapi kalu tengok mesti grand punye, yela anak royal highness kan tapi sayang je satu ? Kalu Lady Diana ade mesti sonok coz tgk anak die nak kawin. Ape2 pon semoga mereka berbahagia selalu. To me - doakan segalanye berjalan dengan lancar pada hari perkahwinan ku n doakan kami berbahagia  :)

No comments:

Post a Comment